سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از غفلت بپرهیزید که از تباهی حسّ است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 94 خرداد 22 , ساعت 10:41 صبح

بدون شرح و تفسیر 

بسمه تعالى

در زیر این وصیت نامه 29 صفحه‌اى و مقدمه چند مطلب را تذکر مى‌دهم:

 (1) اکنون که من حاضرم، بعض نسبت‌هاى بى‌واقعیت به من داده مى‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود. لهذا عرض مى‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا مى‌شود مورد تصدیق نیست مگر آن که صداى من یا خط و امضاء من باشد با تصدیق کارشناسان، یا در سیماى جمهورى اسلامى چیزى گفته باشم.

(2) اشخاصى در حال حیوة من ادعا نموده‌اند که اعلامیه‌هاى اینجانب را مى‌نوشته‌اند. این مطلب را شدیداً تکذیب مى‌کنم. تاکنون هیچ اعلامیه‌اى را غیر شخص خودم تهیه کسى نکرده است.

(3) از قرار مذکور بعضى‌ها ادعا کرده‌اند که رفتن من به پاریس به وسیله آنان بوده. این دروغ است. من پس از برگرداندنم از کویت با مشورت احمد، پاریس را انتخاب نمودم، زیرا در کشورهاى اسلامى احتمال راه ندادن بود. آنان تحت نفوذ شاه بودند ولى پاریس این احتمال نبود.

 

(4) من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوس و اسلام نمایى بعضى افراد ذکرى از آنان کرده و تمجیدى نموده‌ام که بعد فهمیدم از دغل بازى آنان اغفال شده‌ام. آن تمجیدها در حالى بود که خود را به جمهورى اسلامى متعهد و وفادار مى‌نمایاندند و نباید از آن مسایل سوء استفاده شود. و میزان در هر کس حال فعلى او است.

 

روح‌الله الموسوى الخمینى

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ